Det är ju alldeles lyyysande!

I helgen var det RMC = Rally Monte Carl = avancerad heldagstävling med temautklädda lag som far runt med karta och kompass i högsta hugg på Upplands landsvägar och löser kluriga rebusar från arla morgonsrund (starttid 06.09..) till em/kväll, arrangerat av Värmlands Nation. Vårt lag Criminal Minds aka Jönssonligan bestod av mig - Vanheden, Carl och Ola - Dynamitharry, Thorbjörn - Sickan, Frida - Rocky, Cissi, Brittis och Karin - Doris samt Johan - vår fantastiske Dynamitgubbe! Vi hade en grymt kul dag. :) Dessutom lyckades vi tack vare Sickans plan att varken komma sist eller först. Alldeles lysande! :D


image14
Hela laget utom fotograf-Doris.

image15
Harry, Vanheden och Harry riggar en kupp på landsvägen.

image16
(Dynamitgubben), Doris och Doris

image17
Vanheden, Sickan och Harry lever sig in i sina roller. 

Kommentarer
Postat av: Doris/ Karin

Haha ja lyyyysande var det verkligen! Som sagt, hoppas att detta inte var det sista rallyt med detta toppenlag :) Kram!

2007-04-23 @ 14:41:22
Postat av: elias

ni _är_ störda i huvet.

Postat av: Charles-Ingvar

Ja...visst var det en bra plan! Tack Harry, för att vi åkte fast!...att på fyllan av misstag spränga våran istället för snutens bil?! Jag förstår inte var du fick öl ifrån mitt ute på djupaste Upplandsvischan!
Och snälla, Vanheden, Charles-Ingvar om jag får be!
...vem vet, till höstterminen har jag säkert en ny plan...

2007-04-24 @ 13:29:09
Postat av: Harry

Hadirajradiradiradiraj...

Vilken jädra kväll!

2007-04-26 @ 13:57:31
Postat av: Jon Karlsson

Haha, vilket jädra rally det verkar ha varit! *avis* Och nu är det champagne och jordgubbar för fulla muggar hoppas jag. Vänta bara till nästa rally, då ska där åkas!!

/Jon B1

2007-04-30 @ 06:21:53
URL: http://resedagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback