Det bästa jag gjort

Ikväll hade jag spelning med bandet. Klockan är nu 02.30 och jag är sjukt trött, ändå vill jag få ner detta medan känslan är färsk. I och för sig hoppas jag att den kommer att hålla i sig länge.. Först gick det bra. Helt ok, eller faktiskt väldigt bra till och med. Sen dök Karin upp från ingenstans, som en ängel uppenbarade hon sig och gjorde till bandets enorma glädje en efterlängtad comeback! Och det.. blev SJUKT BRA. Tillsammans med Karin gjorde jag den bästa showen nånsin. Vi öste, lekte, dansade och sjöng med en sån energi som bara vi hittar tillsammans på scen, och detta var i särklass det bästa vi gjort. Karin, snälla, snälla, följ med på SOF och gör en repris!

Ja, det var verkligen en kväll att minnas ikväll. Och så har jag dansat så fötterna nästan blöder känns det som, haha. Men grym kväll var det. Och nu ska jag äta min nattmacka och sen, väldigt snart, somna nöjd och glad för att det var en fantastisk kväll och att jag verkligen hade skitkul!

Kommentarer
Postat av: kb

essa gumman! du är lika go som alltid! dina kommentarer värmer verkligen! känns fortfarande lite overkligt att jag hamnade på siggescenen igen.. :) men det var riktigt roligt, det är alltid lika roligt att sjunga med dig! och alltid en lika stor ära, att sjunga med dig är verklkigen balsam för själen! jag kämpar på med uppsatsen så får vi se om link... mm.. det är inte utan att jag saknar er lite.. :) kram kram

2007-04-22 @ 19:34:05
Postat av: Essa

I know u want it... ;) Kämpa på - det kommer bli asgrymt med dig ju! Som en fin Sigge-avslutning också, eftersom jag inte är kvar till hösten... :)

Postat av: Arnelle

Thanks, keep up the good work.

2009-09-10 @ 11:33:02
URL: http://arnelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback