Mera paus

Göteborg var jättebra. Först två dagar hos min kusin i Göteborgs skärgård, dvs två dagar av att sitta på klippor i solen och njuta av att titta på havet. Bäst var cykelutflykten med Ebba till Öckerö/Hönö och låång fikapaus i naturreservatet Ersdalen - på klippa, i solen, med havet överallt och med mitt goda milda snabbkaffe! Sen åkte jag in till Göteborg och mötte upp med Kalle för att uppleva detta omtalade dansläger Swingin' Spring. Det pågick hela helgen och förutom att det var jätteroligt så lärde jag mig också jättemycket. Det var grymmast. Asbra. Helcoolt. Superlativ helt enkelt. Stort tack Håkan för det jättetrevliga boendet hemma hos dig!

Det var så bra för mig att komma bort, och jag mådde så bra av det, så nu åker jag iväg på mera paus. Denna gång till Dalarna med min kompis Thorbjörn och hans kompis Magnus. Jag har inte varit i Dalarna så många gånger så det ska bli spännande! Jag har blivit instruerad att ta med friluftskläder samt hört rykten om tyska påsktraditioner om tidiga morgnar som innebar att man skulle gå tyst till en sjö eller nåt... Thorbjörn..? :)

Hur som helst ska det bli skönt att komma ut i naturen ordentligt. Mera skog. Mera paus. Och dessutom kanske lite kanot med! :D

Kommentarer
Postat av: Håkan

Bara uperlativ från min sida också: För alla danserna, för att ni var här rent allmänt och för dom efterlämnade jättegoda matlådorna... :-)

2007-04-05 @ 21:54:59
Postat av: elias

paus is teh shit

Postat av: Olaellen

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2008-06-04 @ 12:19:21
URL: http://www.enequist.dk/olaellen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback