Tenta-p

Jag bor på skolan. Lever i en plugg-kokong. Men i morgon efter 13 är det över. Mitt livs sista (?) salstenta är snart ett minne blott....

Tack Sanna för superbra plugg-teamande! Det är du, jag och SVC... i vårt lilla krypin... territorium..revir.. bur.. ;)

Nu väntar en sista genomgång, ordentligt med sömn och sedan bara att få det här överstökat. Sen är jag tillbaka i verkligheten!

Och Håkan, tro det eller ej - jag är anmäld till Swin'nSpring! Men det var Kalle som fick ta tag i det, haha. Jag har faktiskt inte ens startat min dator på hela helgen. And I'm so proud! Så nu hoppas jag att jag kommer med bara! Men du som är arrangör kanske kan hjälpa mig... ;) *blink* *blink*

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tentaplugg är något jag kan identifiera mig med för tillfället, men som sagt - snart är det över! (synd bara att vi inte får lägga ifrån oss den underbara boken Foundations of marketing riktigt än...) Men tentaplugg är ju faktiskt inte bara tråkigt! Tänker främst på alla roliga förkortningar man kommer på, t ex FRUKT (förnödenheter, råvaror, utrustning, komponenter och tjänster för er som inte är insatta) ;.) Mitt senaste tillskott är dock ÖPPI - övertyga, positionera, påminna och informera! Bra va!

2007-02-26 @ 21:58:59
Postat av: Sanna

Tomhet. Jag skrev mitt prov idag och allt jag känner är en inre tomhet.. Saknar nästan lite min historia att läsa till. Nu måste jag börja om med något helt nytt, känns inte alls lika skoj. Men jag ser fram emot fredag, då vi kör samma grej. Vi är så sjukt duktiga, jag är stolt över oss. :)
Kram,
Plugg-fåret

Postat av: Eskilirmelin

Very Good Directory !!! Keep It Up.

2010-04-09 @ 07:17:11
URL: http://eskilirmelin.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback