Dagens citat

"Den som väntar på något gott, väntar oftast i onödan eftersom det goda tydligen mognar mycket snabbare än man räknat med och sedan hinner mögla och bli äckligt."

Sanna.. Med såna klockrena citat förtjänar du fler läsare!
http://bakall.blogg.se

För övrigt är även jag på väg ut ur en pluggbubbla. Har gjort massa fina insikter sista tiden, jag tror att det var den den där norrlandresan som gjorde att jag lyfte blicken. Och nu är det vår och nystart, och sol och kjolpremiär, och jag ska skära bort hälften av mina engagemang och ta det lugnt och fånga dagen, alla dagar som kommer. Ska börja med att fånga natten.. *trött*

Kommentarer
Postat av: Wagnus

Hold the motherfucking line, ar mitt favvocitat den senaste tiden. Galler bara att gora det i tid.

Och det ar klart, man far val ata den mogna frukten medans man vantar pa den riktigt goda, inte sant?

Ska snart sattsa pa kjolpremiar har i det varma osterlandet. Eller varfor inte gammal hederlig nakis? Sta i ko ar iaf inte min grej. Skon den meningen blir utan a a och o. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback