Norrland tour

7/3 - Del 1

Jojo. Är på väg norrut nu på en liten turné. Det handlar dock inte om att jag ska sjunga mig fram mellan scenerna (tyvärr, hehe..), utan i stället göra ett antal stopp av olika anledningar i ett par städer i norr. Första ska jag hälsa på mormor i Hudik, sedan hälsa på Jonas i Sundsvall, sedan vidare mot Östersund och delta två dagar i organisationspsykologikursen tillsammans med Brita Stina, sedan tillbaka till mormor över helgen. Sen hem till Uppsala igen. (Jag hävdar att Hudik alltid är Hälsingland, men i det här sammanhanget får det väl räknas som ?norr?.)


I skrivande stund sitter jag på X2000 och tittar ut över ett blaskigt & grådaskigt landskap som inte gör mycket antydan till att våren på något sätt skulle vara på väg. Har laddat med åskjukepiller och åksjukearmband (lika bra att gardera sig, eller hur?) och började skriva på min engelskauppgift, men tröttheten tog överhanden. Efter allt för många dagar i rad med sömnbrist är det nog läge att ta en lång tupplur i eftermiddag hos mormor. Ska bli fint att träffa den lilla gumman, min söt-mormor. J Hon fyller 93 i maj och är stencool.

Jag ser fram emot när det blir lite lugnare på plugg-fronten snart. Min halva av företagsekonomin är slut om en dryg vecka och då borde det bli ganska lugnt med bara distanskursen samt kvällskursen i engelska. Hm.. kanske dags att ta tag i det där slags körkortet..?


Kommentarer
Postat av: Loookamerica

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback