Paus

Nu åker jag till Göteborg nästan en vecka och tar paus. Det ska bli skönt att njuta av sol och vår där nere, umgås med min kusin och sedan dansa lindy på Swingin' Spring hela helgen. Förutom danslägret ska jag vara ledig tänker jag. Välbehövligt.

För övrigt kan jag rekommendera gangstertema/ "på andra sidan lagen" till temafester - det kan bli sjukt kul. Dynamicus lyckades med sin fest igår - tack Cissi och Brittis, jag menar Boss och Shaggo, för en helkul kväll! ;) Tack Mattis och Kalle för en trevlig efterfest med!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm, en vecka. när betyder det att du kommer hem?

2007-03-28 @ 18:20:21
Postat av: Magnus

jag har ett namn oxå

2007-03-28 @ 18:20:42
Postat av: Corneliuselida

Great site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback