Majmorgon

Kommer hem kl 03 på natten (morgonen?) och det har redan ljusnat. Fåglarna har vaknat till liv och genom mitt balkongfönster ser jag himlen svagt rosa som övergår mot orange. Har varit och dansat och haft en jättebra kväll. Vid sidan av lindy och foxtrot har jag även provat vanlig bugg och försökt väcka lite gamla salsatakter. Det var jätteroligt alltihopa! Sen toppades kvällen av jag träffade på Anton och hans kompis Martin och vi hade ett sånt där mitt-i-natten-samtal som bara var jättekul och skulle kunna fortsatt hur länge som helst om vi inte blivit kalla och trötta.

Nu ska jag snart sova, men det känns nästan synd att lägga sig när det är en så vacker gryning.
Och ljust är det. Och fågelkvitter. :)

Carpe livet. Jajjemän. :)

Kommentarer
Postat av: Haakoningebjorg

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback