Yeah right..!

Ingen beslutångest mer.  Jag? Nånsin? TROOOOOLIT.

Har fått för mig att köpa ett tält. Och OJ vad mycket man kan ta reda på om tält ska ni veta! Om jag hade jobbat och tjänat pengar, hade alla mina nedlagda timmar i tältinfosökning säkert redan varit värt ett dyrt tält (för jag siktar på ett bra jobb i framtiden ;). Men nu pluggar jag ju (eller, snarare skjuter upp det) och anstränger mig för att hitta det perfekta tältet till billig penning. Och en liten eftertanke nu... Kanske det hade varit värt att köpa det jag föll för direkt fast det kostar 1100 kr mer. Tid är också pengar.

Gah!

Kommentarer
Postat av: Runezara

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback